• español
    • English
  • What is Séneca
  • How publish
  • Guidelines
  • Contact us
Search 
  •   Séneca Home
  • Uniandes en Publicaciones Externas
  • Search
    • español
    • English
  •   Séneca Home
  • Uniandes en Publicaciones Externas
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of SénecaCommunities and CollectionsAuthorsTitlesThemeTypes of contentsAuthor profiles
This CommunityFaculties and ProgramsAuthorsTitlesThemeTypes of contents

My Account

LoginRegister

Filter

Author
Gómez, Pedro (13)
2eecc558-399f-433e-98da-68e22a854458 (2)González, María José (2)4f5eeac9-cbf6-4b43-a5d4-fe8da0253265 (1)Carulla, Cristina (1)... View More
SubjectFormación de profesores (9)Conocimiento (6)Análisis didáctico (5)Aprendizaje (3)Cognición (2)... View More
Tipo de contenido
Capítulo - Parte de Libro (13)
... View More
Date Issued2002 (4)2001 (3)2007 (2)2005 (1)2006 (1)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Adaptación de la noción de trayectoria hipotética de aprendizaje a la formación inicial de profesores de matemáticas de secundaria 

Gómez, PedroAuthority; Lupiáñez, José Luis (2007)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Adapting the hypothetical learning trajectory notion to secondary preservice teacher training 

Gómez, PedroAuthority; González, María José; Lupiáñez, José Luis (2007)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Análisis del diseño de actividades para la enseñanza y el aprendizaje de las matemáticas 

Gómez, PedroAuthority (2002)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Conocimiento didáctico del profesor y organizadores del currículo en matemáticas 

Gómez, PedroAuthority (2001)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Llegar a ser profesora de matemáticas. Reflexiones desde una perspectiva sociocultural 

Gómez, PedroAuthority; Cañadas, María C.; Peñas, María (2002)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Teorías de aprendizaje y formación de profesores 

Gómez, PedroAuthority (2002)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Prólogo 1999 

Gómez, PedroAuthority (2006)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Toward a methodology for exploring mathematics preservice teachers learning from a socio-cultural perspective 

Gómez, PedroAuthority (2008)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Analyzing and selecting tasks for mathematics teaching: a heuristic 

Gómez, PedroAuthority; González, María José (2009)
No-Thumbnail
Capítulo - Parte de Libro

Conocimiento didáctico del futuro profesor de matemáticas al inicio de su formación 

Gómez, PedroAuthority (2001)
  • 1
  • 2

Carrera 1 # 18A-12

Bogotá - Colombia

Postal Code: 111711

+57 1 3394949 Ext.3322

biblioteca@uniandes.edu.co

Donaciones

Los Andes

Donaciones


Icono Repositorio

Los Andes

Repositorio


Icono Egresados

Los Andes

Egresados


Icono Eventos

Los Andes

Eventos



Redes sociales

  • Facebook
  • twitter
  • youtube
  • instagram
  • whatsapp

Universidad de los Andes | Vigilada Mineducación

Reconocimiento como Universidad: Decreto 1297 del 30 de mayo de 1964.

Reconocimiento personería jurídica: Resolución 28 del 23 de febrero de 1949 Minjusticia.

© - Derechos Reservados Universidad de los Andes